Een inboeringscursus als pr-initiatief

zondag 29 oktober 2017
aangepast: maandag 30 oktober 2017

Als landbouw PR dame Caroline van der Plas 10 miljoen euro zou mogen besteden wist ze het wel! Met zo’n bedrag zou ze burgers op een inboeringscursus sturen. Dus: burgers een periode bij boeren laten meelopen.

„Boeren moeten ook hun eigen verhaal vertellen, liefst met anderen samen. Want anders doen anderen dat voor je. Vergeet niet dat iedereen kan eten dankzij de boeren die we hier in Nederland hebben.”

Tekst: Tom Schotman

Beeld: Bram Teeuwsen & Joyce Kuster

Deel deze pagina

Lees ook


Gerelateerd op dossier promotie

Laat een bericht achter

Pluimveeweb nodigt u uit om te reageren op artikelen en stelt inhoudelijke reacties op prijs. De redactie behoudt zich het recht voor om, zonder opgaaf van redenen, aanstootgevende en commercieel ingegeven reacties te verwijderen.


Vakblad

Ontvang zes keer per jaar het vakblad Pluimveeweb, voor diepgaande informatie.

Gratis voor pluimveehouders!

Aanvragen

Nieuwsbrief

Ontvang op dinsdag, donderdag en zaterdag het belangrijkste pluimveehouderijnieuws in uw e-mail.


Kennispartners

Krijg meer nieuws, achtergrond, productinformatie, handige tips en tools van een kennispartner door een klik op het logo.

  • Logo van AgruniekRijnvallei
  • Logo van Coppens Diervoeding
  • Logo van Cobb Europe
  • Logo van Global Feed Mill
  • Logo van Big Dutchman
  • Logo van Vencomatic
  • Logo van Avivet
  • Logo van Kip van Oranje

Highlights vleeskuikens & leghennen