Pluimveeweb.nl logo

  • Menu
  • Nieuws
    • Home
    • Economie

      Subcategorieën

      • Markt vleeskuikens
      • Markt eieren
      • Markt broedeieren
      • Voerprijzen
      • Afzet
      • Agribusiness
    • Ondernemen

      Subcategorieën

      • Politiek en beleid
      • Maatschappij
      • Belangenbehartiging
      • Buitenland
    • Voeding

      Subcategorieën

      • Water
      • Voer
    • Diergezondheid

      Subcategorieën

      • Aandoeningen
      • Antibiotica
      • Hygiëne
      • Dierenwelzijn
    • Huisvesting
    • Sterke Erven
  • Marktcijfers
  • Video & foto
  • Dossiers
  • Kennispartners
  • Vakblad
    • Vakblad
    • Jaargangen
    • Verschijningsdata
    • Abonneren
    • Sterke Erven
  • Top
  • Evenementen
  • Het LeerErf
  • Sterke Erven
  • Sterke Erven
NieuwsEconomieNieuwe campagne ‘Het is altijd weer voor een ei’ van start

Nieuwe campagne ‘Het is altijd weer voor een ei’ van start

Vandaag start de campagne ‘Het is altijd weer voor een ei’. De komende weken zijn onder dit motto regelmatig TV-commercials te zien op de RTL zenders. Daarnaast verschijnen er online advertenties op de weersite Buienradar.nl.

De commercials sluiten aan bij de actuele weersomstandigheden. De boodschap: eieren zijn lekker en gezond en bevatten essentie voedingsstoffen die van pas komen bij elk weertype. Bij kou of warmte, zon of regen. Kortom: het is altijd weer voor een ei.

De online advertenties op Buienradar.nl sluiten hier bij aan. De advertenties verwijzen naar de website van de campagne, altijdweervooreenei.nl. Bezoekers ervaren hier hoe lekker en gezond een ei is en vinden er seizoensgebonden recepten met eieren en informatie over al het goede van eieren.

Imago

De website koppelt de productpromotie ook aan imagoverbetering voor de sector. Een link naar hetverhaalvanhetei.nl laat de bezoeker zien hoe de eierketen in elkaar steekt en hoe bedrijven op een verantwoorde manier zorgen voor een lekker eitje. Vooruitstrevende ondernemers, van pluimveehouder tot topkok, vertellen over hun passie voor eieren.

Ons doel met de campagne is om de stijgende consumptie van eieren in Nederland een extra impuls te geven. Daarnaast willen we het maatschappelijk draagvlak voor de eiersector vergroten, zegt secretaris Ben Dellaert van Ovoned, de organisatie die het initiatief voor de campagne neemt.

Ovoned is een samenwerking tussen de organisaties LTO/NOP, NVP en Anevei en vertegenwoordigt daarmee dus pluimveehouders, eierpakstations en eiproductenfabrikanten.

Foto van Tom Schotman
Tekst: Tom Schotman

Groeide op een vleeskuikenbedrijf in het Achterhoekse Vragender op. Schrijft sinds augustus 2013 voor Pluimveeweb.nl, vakblad Pluimveeweb, Pigbusiness.nl, vakblad Pig Business en de regionale agrarische vakbladen van Agrio.

Beeld: Jeen

Deel dit artikel
Twitter
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
E-mail
Praat mee
Pluimveeweb is ook actief op verschillende social media. Volg ons, blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws en praat mee.
Facebook Twitter LinkedIn
Nieuwsbrief
Ontvang drie keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) gratis het belangrijkste nieuws uit de pluimveehouderij in jouw mailbox. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Pluimveeweb.nl en bevestig je aanmelding via de toegestuurde mail.
Wij wijzen je op het privacy statement van Agrio Uitgeverij B.V.

Economie
  • Markt vleeskuikens
  • Markt eieren
  • Markt broedeieren
  • Voerprijzen
  • Afzet
  • Agribusiness
Ondernemen
  • Politiek en beleid
  • Maatschappij
  • Belangenbehartiging
  • Buitenland
Voeding
  • Water
  • Voer
Diergezondheid
  • Aandoeningen
  • Antibiotica
  • Hygiëne
  • Dierenwelzijn
Huisvesting
Pluimveeweb.nl © 2025 - Uitgave van Agrio Uitgeverij B.V. - RSS | Privacyverklaring | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Adverteren | Abonneren | Contact redactie | Klantenservice | Cookie instellingen
  • Nieuws
    • Home
    • Economie
      • Markt vleeskuikens
      • Markt eieren
      • Markt broedeieren
      • Voerprijzen
      • Afzet
      • Agribusiness
    • Ondernemen
      • Politiek en beleid
      • Maatschappij
      • Belangenbehartiging
      • Buitenland
    • Voeding
      • Water
      • Voer
    • Diergezondheid
      • Aandoeningen
      • Antibiotica
      • Hygiëne
      • Dierenwelzijn
    • Huisvesting
  • Marktcijfers
  • Video & foto
  • Dossiers
  • Kennispartners
  • Vakblad
    • Jaargangen
    • Verschijningsdata
    • Abonneren
  • Top
  • Evenementen
  • Het LeerErf
Top